tirsdag 16. februar 2010

Cupecake utfordring, bli med da vel ?! ♥

Vil bare minne om min lille cupcake utfordring, håper det er mange som vil bli med  ?! :) Jeg har blitt veldig inspirert av en venninne, så derfor denne utfordringen. Det er jo så mange søte og fine cupcakes, så det hadde vært veldig morsomt å prøve og lage noen. ;) Vet at det er mange kreative sjeler der ute som jeg absolutt syntes skal slenge seg utfordringen ! :) Det jeg tenkte var at alle som lager cupcakes legger ut bilder av de på bloggene sine søndag 28.02.10. Kan bli mange morsomme, søte og kreative cupcakes ut av dette. Og hvis det er noen uten blogg som vil være med og vise fram sine cupcakes, kan sende bilder til meg via e-post: anetteth@online.no  kan jeg legge ut bilder av de i bloggen min. :)

Dette bildet er lånt/hentet hos: http://www.cakejournal.com/ 

Utrolig mange flotte og kreative cupcakes, fantasien setter ingen grenser ! ;)

Hihi, innmari morsomme ! :) Dette bildet er hentet/lånt hos http://www.flickr.com/

Søk etter cupcakes på nettet så finner du masse herlig inspirasjon ! ♥


Nydelig blåfarge ! ♥ Dette bildet er lånt/hentet hos http://www.cakejournal.com/

Har en liten overraskelse på lur, skriver om det på slutten her. ;)


Ikke bare pene og se på, men smaker jo godt også. ♥ Dette bildet er lånt/hentet hos http://thebachelorettepad.com/

Håper det er mange som vil bli med på denne utfordringen, gleder meg til å se masse flotte bilder ! :) Og med denne utfordringen kommer det en liten overraskelse. Jeg vil trekke ut en av dere som vil få en liten gave ! :) Alltid hyggelig med gaver, eller hva ? Men hva gaven er får dere ikke vite enda ! ;)

Veldig fint om de som vil være med vil gi meg beskjed via dette innlegget senest 28.02.10, i hvert fall om du vil bli med på trekningen ! ;)

Gleder meg til å se alle deres cupcakes inkl de jeg skal lage selv. Kan være noe utålmodig, så dette kan bli spennende ! ;) Datteren min på 12 år har også egen blogg, og hun er helt bestemt på at hun skal bli med på denne utfordringen også. ♥ Spre gjerne budskapet videre hvis du har lyst ! :) Med eller uten blogg, bli med da vel ?!! ;)

I tilfelle det ikke var klart: Håper du vil bli med selvom du ikke har dekorert eller laget en cupcake før, er jo en del av moroa det da ! ;) Ser at folk er litt skeptiske her. Jeg har heller aldri dekorert en cupcake før,  bare kastet på litt melis og nonstop. Men skal bli artig å prøve ! ♥ Har en oppskrift på smørkrem som jeg brukte en del for noen år siden, så denne må jeg grave fram. Perfekt til å dekorere cupecakes med vil jeg tro ! :)

Ønsker alle en herlig dag, kos dere ! ♥



20 kommentarer:

  1. Oi - de så gode ut. Jeg er nok ingen cupcake-baker, men jeg tror så absolutt jeg er en cupcake-spiser:-)

    I dag har Sofie skjønt at hvis hun kan komme seg fram med å rulle og rulle.... Så nå flyttet hun seg plutselig mye mer enn i går..

    Ha en fin ettermiddag

    SvarSlett
  2. Hei vennen! SKulle gjerne vært med, men er det en ting jeg ikke er flink til så er det å lage cupcakes. Men vil følge spent med her ;)

    Takk for god bedringsønsker, det trenger vi... Heldigvis ikke mer oppkast, men feber og slapp som bare det!! Blir hjemme i mrg også, så titter nok innom bloggen din mer enn vanlig.

    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder av fantastiske kaker, utrolig hvor kreative folk er!! Blir spennende å se hva som kommer frem i konkurransen! Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  4. Hei!
    For noen helt nydelige muffins!
    Jeg kaster meg på utfordringen!
    Jeg er forresten ganske ny med blogging og er altså ganske lite dreven! Jeg håper du kunne svare meg på et spørsmål: Hvordan i all verden får jeg lagt ut bloggen/nytt innlegg på NIB-siden??.... Sikkert innlysende..men, men... Blir jo kjedelig og sitte og blogge for seg selv i lengden også!;)
    Klem fra Kristin på Akeleiegården.

    SvarSlett
  5. Hørtes litt gøy ut... Må kanskje bli med på det!
    den øverste rosa så jo bare smaching ut!!;)
    klemmer

    SvarSlett
  6. Hei Anette!

    Jeg er med! Har allerede bakt en runde og tatt bilder, men vet ikke om jeg ble helt fornøyd, så det blir kanskje en bakerunde til... Det vet jeg ihvertfall tre som blir fornøyd med!!!

    Takk for god-bedring-ønsker til lillegutt! Han er så og si helt bra, og tilbake i barnehagen.

    Ha en koselig kveld!!!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  7. Hei søte vennen ♥

    Dine gode ord varmer, d skal du vite ♥

    Når d handler om barn blir man bekymra vettu, hehe...hvertfall når man ikke har noen fra før.. alt er nytt og skummelt;);)
    Men jeg tenkte faktisk som deg, jenter er som regel mindre;) så kanskje.....hihi...
    nå er jeg jo snart i mål, så det går nok bra:)

    Håper jeg får vært med på cupcake utfordringen altså, bare jeg ikke er midt i fødsel;) men kan jo lage noen nå en dag, og ta bilder av :)

    Håper du har hatt en fin tirsdagskveld snuppa:)

    Klemmer fra Lise ♥

    SvarSlett
  8. Heisan, såå gode de ser ut!
    Kul utfordring, men tror nok ikke dette er noe for meg *ler* :))

    Ønsker deg en fin nattღ

    klem anki

    SvarSlett
  9. hej
    så vackra cupcakes =) härliga färger.vi har gjort fake cakes som man har som dekoration =)
    kram pia

    SvarSlett
  10. Så utrolig artig utfordring!! Jeg er gjærbakstbaker jeg...og nettopp derfor burde jeg vel bli med...
    må tenke...
    klemmer,ha en fin dag

    SvarSlett
  11. Heisan, takk for din trivelige kommentar og for at du synes det ♥♥♥

    Nå har jeg endelig fått lagt ut maleriene :)

    Ønsker deg en fantastisk fin onsdag frøken♥

    Stor klem
    Anki

    SvarSlett
  12. Hei Anette
    Synes bloggen din er kjempefin.
    Fin idé om å lage cupcakes. Jeg har bursdag 27. så da gleder jeg meg til å komme å smake cupcake hos deg på søndag :-)
    Hilsen Laila - svigerinne

    SvarSlett
  13. Hei igjen frøken og takk nok en gang for dine nydelige ord :) Du er god du! Om du er interessert kan jeg male på bestilling? Bare si hvem bilde du likte evnt. farger og størrelse.. Mail meg gjerne på
    landligehjem@hotmail.no

    Ønsker deg en herlig kveld!
    Klem Anki

    SvarSlett
  14. Dine ord gjør meg alltid så gla Anette!! Så gøy at du likte både Tilda`en min og kjolen. Du får komme på sykurs hos meg da vettu ;)

    Cupcake utfordringen skal jeg tenke litt mer på... jeg er ikke flink med muffins, så det er liksom ment til å mislykkes! Kan ikke være flink til alt vettu.. hihi

    Hva gjør du i kveld da?

    Klem

    SvarSlett
  15. Er nok en dårlig cupcake-baker, men kanskje jeg prøver likevel. Vi får se hva tiden bringer :P

    Her er hvertfall mer inspirasjon til kreative cupcake-bakere ;)
    http://www.toxel.com/inspiration/2009/03/31/21-unusual-and-creative-cupcake-designs/

    SvarSlett
  16. Jeg er med :) Har skrevet om oppfordringen på bloggen min, for en liten stund siden.
    Lagde med snuppa min for noen dager siden, så skal legge ut bilde den 28.

    SvarSlett
  17. Hei..
    Første gang jeg er innom deg, og syns oppfordringen din var artig. Den skal jeg prøve å huske! Moro å være med på noe sånt. Flott blogg du har. God kveld*

    SvarSlett
  18. NAM :) de du visste her var jo supernydelige!!! jeg blir med om jeg husker det :o) cupcakes er en vinner :)

    stor muffinklem!

    SvarSlett
  19. Glemte helt og legge inn kommentar her jeg:o))

    Jeg er med på utfordringen, så klart!
    Og jeg gleder meg til og se alle de flotte cup-cakene, skal arrangere barnebursdag for 53 11-åringer på Torsdag, og da blir det masseprodusert muffins:o) Og jeg håper jeg får masse inspirasjon her til og lage noen litt spesielle kanskje??

    Klem Klem

    SvarSlett
  20. Så fine cupcakes - men pyha der er noget at leve op til ;o)
    Klem fra Tina

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails